GFL 14. Bilim Olimpiyatları’nda Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllerine Kavuştu

GFL 14. Bilim Olimpiyatları’nda Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllerine Kavuştu


 Giresun Fen Lisesi (GFL) Fen ve Teknoloji Kulübü tarafından 2025-2026 eğitim-öğretim yılı kapsamında bu yıl 14'üncüsü düzenlenen "GFL Bilim Olimpiyatları" başarıyla sonuçlandı. Geleceğin bilim insanlarını teşvik etmek amacıyla gerçekleştirilen organizasyonda dereceye giren öğrenciler ve okulları, düzenlenen törenle ödüllendirildi.

Genel sıralama, matematik ve fen bilimleri olmak üzere üç ayrı kategoride gerçekleştirilen zorlu maratonda, ilk üç dereceyi paylaşarak üstün başarı gösteren öğrenciler büyük bir gurur yaşadı. Başarılı öğrencilere ve onları yetiştiren okullarına ödülleri, Müdür Sayın Özgür Tokgöz tarafından bizzat takdim edildi.

"Emeği Geçenlere Teşekkür"

Ödül töreninde, öğrencilerin gösterdiği üstün gayret ve bilimsel potansiyel vurgulanırken; eğitime yapılan katkının önemine dikkat çekildi. Yapılan resmi açıklamada, "Dereceye giren öğrencilerimizi ve okullarımızı tebrik ediyor; bu büyük başarıda emeği bulunan değerli idarecilerimize ve öğretmenlerimize yürekten teşekkür ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

GFL 14. Bilim Olimpiyatları’nda Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllerine Kavuştu


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski