Kene ve kahverengi kokarca tehdidine karşı doğanın savunması olarak keklik ve sülün popülasyonu güçleniyor. Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, bu yıl toplamda 51 bin kanatlıyı doğaya kazandırmayı amaçladıklarını açıkladı. Plan kapsamında 39 bin 250 keklik ve 11 bin 750 sülünün 62 ilde, 156 farklı alana salınımı yapılacak. Bakan Yumaklı, bu türlerin kene ve kahverengi kokarcaya karşı biyolojik mücadelenin etkili bir parçası olacağını vurguladı.
